Sejak dua menjak ni terasa..betul ke aku ni sesuwai keje helpdesk.
Ntah la, rasa demotivated pulak.
Aperhal aku cukup cepat terasa ek???PMS ka?
Topic aku harini bengong2 sikit!Betul2 rasa demotivated.
Aku ada 2 choice:
1.Buktikan yang aku boleh buat atau
2.Tukar bidang...
oh no...air mataku sudah jatuh........!!
Jom kenal-kenal! Malay, English and Japanese speaking fulltime working mom with 6 kids who loves travelling,and cooking.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2022 i m back
Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.
-
Ada tk pantang secara islam?secara medical pon takdak kan?Bila tanya pakar perubatan pon tk pernah lagi yg suruh pantang. Org jepon tk panta...
-
Hari tu aku survey are Pinggiran Putra, Equine dan sedikit2 kat Kota Perdana in Seri Kembangan. Harini cerita aku survey area Puncak Jalil...
No comments:
Post a Comment