Bila kite ganbatteru buat kerja, datang awal, jaga waktu kerja.... tapi ada orang yang datang lewat selalu, rehat ikut sesedap garam dan gula, solve problems pun kurang... apa perasaan ek?
Aku memang dah lama bersabar tapi rasa macam ada limit juga la. Rasa sangat unfair. Aku bangun awal nak siapkan anak-anak, marah anak-anak kalau terlambat, minta tolong husband hantarkan anak-anak kalau dah lewat sangat....
sangat stress tau!
Aku cuba nak buat taktau tapi aku tak mampu! Dituduh jaga tepi kain orang...!!
Aku rasa nk meletopsss je
Jom kenal-kenal! Malay, English and Japanese speaking fulltime working mom with 6 kids who loves travelling,and cooking.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2022 i m back
Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.
-
Ada tk pantang secara islam?secara medical pon takdak kan?Bila tanya pakar perubatan pon tk pernah lagi yg suruh pantang. Org jepon tk panta...
-
Hari tu aku survey are Pinggiran Putra, Equine dan sedikit2 kat Kota Perdana in Seri Kembangan. Harini cerita aku survey area Puncak Jalil...
No comments:
Post a Comment