Monday, November 25, 2013

Kulit glowing


Ni gambar latest ku masa gi Ikea. Orang cakap kulit glowing...biasala, tengah pregnant kan.. ini
bukan gambar 360 ke edit pakai apa ek....

Mengandung kalini berat setakat 37minggu naik 7kilo. Ok la, tak de la berat sangat kan...ehhehe.
Perut je bulat memboyot di samping bengkak-bengkak air kat kaki tangan.



Ini pula 4D gambar baby. tengok bentuk hidung, mulut dan dagu, macam Aichan masa kecil-kecil.
Nama baby belum dapat ilham lagi. Kalau boleh lepas lahir tu nak terus daftar sebelum balik kampung untuk 
bercukur 7hari. Tengok gambar Aichan ni..memang tak sabar sangat nak baby lahir.

Aydan pun dah banyak bercakap sekarang ni. Kecoh sangat. Kelakar pulak bila malam-malam sebelum
tido sempat bersembang dengan dia. Kadang-kadang dia buat gaya kucing la, gaya jadi abang pujuk adik la,
siap usik-usik orang jadi hantu pun ada. Lepas baby lahir, abang Aydan kena turun pangkat, tido atas tilam kat bawah la pulak. Sekarang ni boleh la berkepit antara mama dan abah.

No comments: