Wednesday, July 6, 2011

Taska lagi

Tak lama lagi kami akan berpindah ke rumah baru kat Bukit Serdang. Puas dicari memang tak jumpa
taska yang diusahakan oleh orang Islam atau yang ada guru Islam. Kalau la sapa2 ada info tentang taska
kat area Bukit Serdang ni tolongla inform saya.

Memandangkan taska sekarang teramatlah dekat dengan rumah sekarang, bakal menjadi jauh dari rumah
baru jadi kenalah survey taska lagi. Dah penat actually...ahahha.
Syarat taska yang saya kenakan tak de la over sangat pon:-
1. Ada teacher muslim even pengetua non muslim pun.
2. Bukak taska time public holiday atau time2 emergency.
3. Boleh terima anak2 as early as 630am-8pm

Dalam kepala otak ni ada dua je pilihan.
1. Taska cahaya hati yang betul2 bersebelahan dengan tadika Aidil.
2. Taska Arini (cawangan taska sekarang) tapi kena masuk dalam sikit dari jalan besar.

Harini akan call Principal Cahaya Hati.....tengok camne..

Actually dengan carer Cahaya Hati ni pernah jadi issue sikit dgn aku haritu tu yg agak keberatan.
Aku pernah tumpang nak hantar Aidil duk daycare awal pagi sbb tadika tak bukak lagi tapi
carer dia cakp, derang dtg lepas kul 7. Padahal principal ckp kul 630..adeh..aku tunggu 30min kat luar pagar. Dia tk bukak pintu padahal dia ada kat dlm...hasam!

Arini pulak jauh sangat la nk masuk kedalam, pastu nak kena buat u turn lagi....nak kena byr transportation
lagi...

Pening2...

No comments:

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.