Friday, October 29, 2010

Resigned!

  Wa....finally Saturday is coming. I am supposed to go to work tomorrow but I am unable to. Who is going to take care of the children. kawaisou ni...takkan nak tinggal kat nursery lagi. My husband is also not working tomorrow but I can't leave the children with him as he also has his things to do.... thats why I m resigning from my current job. HUhuhu.. I love my job right now, actually. I think, I m really in customer service. Talking and assisting people. Hahaha...during my schooltime, my ambition is to become a doctor but... cita2 tinggal angan2 sebab rupanya aku pengsan tgk darah... hahah. So I changed my ambition to become a psychologist. But that also cannot go anywhere sbb i m a pure science student. Zaman saya dulu, UPU form tak terima budak pure science masuk aliran science social..Zannen deshita! Last2, aku tala ambik mechanical engineering sbb senpai2 cakap senang nak dapat kerja. Wahaha..sangatla bosan ok bercakap ngan mesin. Sebab tu la career aku skang ni lebih menghala ke customer service.悪くないよ。給料もいいし、仕事もいっぱいあるし。
      So, aku dah bagi notice 2 bulan.

 Lepas bulan January, aku free la. Bolehla jaga anak2 kejap, balik kampung kejap and boleh jugak prepare apa2 yang patut utk pindah rumah..Hehehee

1 comment:

diannazainodin said...

keep in touch Soo..will follow ur blog..sure byk masa nak upload pas bulan 1 nanti...jgn lupa upload gambau ghumahh baru

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.