Friday, December 17, 2010

WHy some people are soooooooooo ignorance

I really couldnt understand this kind of people. Keep smiling and everyone will do everything for you.Who do you think you are!

Aku betul-betul sakit kepala sekarang ni. Tak tau nak lepaskan geram kat mana. Takde mood nak dinner, takde mood nak bersihkan diri. SO, aku harap dapat jugak la aku lepaskan geram aku kat sini.

Semalam Sara tk nyenyak tido, jadi end up aku pun kurang tido. Sampaikan Subuh pun lepas matahari dah naik... Hahaha..tapi ada gak orang yang matahari terik bersinar pun belum bangun!

Takde mood nak tulis!

1 comment:

farah225 said...

nyahh!!apa ko mengarut nih.nak marah kat saper ni??

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.