Saturday, April 23, 2011

Beranak lagi?????

Alamak, tetiba minggu ni mood rasa nak pregnant dan ada baby lagi.. ooooohhhhhh!!!!!

3 pun aku dah rasa darah selalu je naik, mampukah dengan 4,5(kot2 la kembar) dalam masa terdekat ni???
Husband aku cakap, Allah tak akan menguji hambanya dengan apa yang dia tak mampu. Insyallah, kalau ada anak lagi tu maknanya, kita mampu la tu... oh my husband!

Baru2 ni kawan aku Maya, bersalin no 3. KOhai ku Ain pon bersalin. Teacher budak2 ni kat taska pun baru bersalin...ramainya org bersalin kat keliling aku........itu yang agaknya mood aku pon nak beranak kecik.

Sejak aku terpk nk beranak lagi, si kecik Sara ni mula buat perangai. Makin susah nak dijaga. Salah sikit je meraung... kalau tak dapat yang dia nak. Kadang2 aku taktau apa yang dia nak sebab dia cakap german kot...aduh2. kalau dah meraung pulak bukannya senang nak pujuk. Agaknya sebab dia yang paling lambat dapat adik kot...dah ala2 bongsu gitu. Yang lain2, tak smp 2 tahun mama dah dukung adik baru.

Bila rasa nk beranak, mula la teringat balik sakit beranak... gulp....gulp...telan air liur.
Sakittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.
Sebabkan sakit beranak ni sakit so, nak la dilayan elok2 bila time beranak so aku agak memilih keselesaan time nak beranak. Selalunya aku survey ward, labor/delivery room,doctor.
.....to be cont

2 comments:

maYa said...

ahahha..pk2 nk ade bb mmg best kn..tp pk2 lg mcm2 bende lain yg berkaitan aduhaiii..aku da mula rs bahangnye beranak 3 nih..kekekeke

madoct10 said...

maya..aku rasa ko tgh baby blues lagi tu... sebab tu rasa bahangnya.
Ganbatte maya....yakin boleh.
Apa2 problem pun, kalau dapat luahkan perasaan lagi ok...kurangla terbuku dlm hati.

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.