Sunday, April 3, 2011

Sepetang bersama Suzon

Suzon ni kawan baik masa kat UM, RPKJ. Program sebelum p Jepun. Terutama, masa 2nd year aku rapat gak dgn Suzon sbb kami satu kelas. Tempat duduk sebelah2...hihihik. KAdang2 layan tido dalam kelas dgn dia..... Selalu kami kena usik dengan  Kitagawa Teruhiro sensei.
   Aku jugak kdg2 p lepak tidoq bilik dia kat 4th College dan selalu buat selamba badak p tumpang ambik makanan kat shokudo dia dgn alasan, makan bahagian Dianna yg selim melim tk makan sangat tu. Almaklumla, college aku tkde shokudo...
   Teringat juga kenangan kami p tgk wayang kat AMcorp malam2. TGk cite 6th sense. Kami pergi ber3, pompuan2 la ni..tapi naik moto. Korang bayangkan la, aku kena ulang 2 kali p ambik. Dah la br tgk cite hantu..malam2 buta lak tu balik...adeh.
  Paling aku tkleh lupa kenangan kami p study kat taman tasik PJ. Ada sorang pakcik pervert tu, boleh pulak p flasher kat kami..aku la yg ternampaknya.. Hampeh! Pakcik tu pakai suaq pendek...dia saja je ngadap kami...tayang2....kurengggggggggg..eow..ingat balik rasa nak muntah!

   Sabtu lepas, aku berkesempatan p melawat suzon yang dah ada rumah sendiri kat Pajam. Jauh juga rupanya.. tapi rumah dia, berbaloi-baloi la beli sebab sangat tersegam indah.... 6bilik tidoq tu.. cantik!
Terima kasih sebab jamu kami dengan laksa yg sedap tu. Pasni hang kena buat lawatan balas ke rumah aku pulak yer.

1 comment:

maYa said...

iinaa..xpe..lenkali bleh bt lg..teringin nk jumpa korg gak..tu la cT..nk beli umah murah kene la dok jauh sket..kalo beli kt bandar2 ni umah tecittt jer tp harga..fuhhhhhh

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.