Wednesday, October 3, 2012

Cara tambah susu (gambar)

Ini dia gambar hasil perahan 2 kali.
dari sehari 140ml menjadi 720ml..... dalam masa seminggu

Contact saya kalau nak share cerita saya...

Saya bekerja sebagai Technical Consultant yang memerlukan saya untuk berada di desk
sepanjang saya di office. Time rehat diperuntukkan selama 1 jam untuk lunch dan
30minit untuk break in between works.
Masa itulah saya nak solat, nak pergi buat air, pergi toilet, pam susu. Memang sangat-sangatlah
terhad masa saya.
Jadi saya terpaksa pam susu di workdesk saja sambil jawab telefon customer dari Jepun
yang sangat-sangat lah cerewet..asyik hait hait hait...sumimasen sumimasen(sorry).

No comments:

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.