Monday, October 1, 2012

Tambah susu

Ramai yang bertanya cara tambah susu.

Baru -baru berkesempatan try dua cara untuk tambah susu.

cara 1 : Basic supplement + Alfalfa

cara 2 : Basic supplement

cara 3 : Alfalfa

cara 4 : Basic supplement + ESP

CARA 1
Disebabkan susu drop lepas bulan puasa..mungkin sebab kemalasan mengepam tahap apa pun taktau ,
start la makan supplement balik.
Dimulakan dengan basic + alfalfa-->susu drop sehari pump 5oz naik jadi 9oz balik


CARA 2
Lepas tu stop alfalfa, makan basic je sebab baju asyik basah je bila kat rumah.
Kat opis tkpe la selalu pam kan. Kat rumah, kadang-kadang Aydan tido, kadang-kadang Aydan
makan nasi jadi  tak menentu. So stop alfalfa makan basic, alhamdulillah hasil perahan masih tak berubah,
cuma tak melimpah ruah masa duk dirumah.

CARA 3
Try pulak makan alfalfa sajer...oh badan start penat balik. Malam balik office mesti akan lena lepas Isyak,
takpun lepas Maghrib masuk bilik konon nak tidokan Aydan, mak dia sekali tido...susu banyak.
Malam-malam asyik basah je katil. Tapi penatttttt

CARA 4
Makan basic supplement + ESP. Yang ni baru nampak kesan harini. Sekali pam dapat 16oz. Ha... kan dah tak cukup botol nak simpan susu...
Kulit rasa makin licin tanpa pakai apa-apa mekap....

Kalau nak tau lebih lanjut....contact saya yer.
kat FB siti sohailah

3 comments:

chilun @ cik pau @ bibimie said...

salam ct... bleh share kat blog ker nih?

madoct10 said...

Buleh eihhh..credit gak blog sy yg kurang fofular ni

Anonymous said...

saya makan alfafa susu drop camne?