Sunday, September 11, 2011

Mualaf

Jumaat malam sabtu tu anak sedara belah suami sampai. Terima kasih la sudi mai rumah kami yg kurang lengkap lagi ni. Sorang tu nak sambung masters kat UPM so dia nak cari rumah sewa dan sekapel lagi tu tengah summer holiday. Anak sedara yg dah kawin ni kawen ngan awek mata biru rambut perang.
Berspeaking la kejap dalam rumah..eheh. Kagum la dengan wife dia tu, sebab dia masuk Islam lepas datang Malaysia.

Dalam setahun lebih, lepas tu baru je nikah dengan anak sedara kami tu awal tahun ni.
Dia jaga aurat dia lebih dari kita2 yang dah sedia Islam ni... Alhamdulillah, mungkin tak susah bagi anak sedara kami nak bimbing dia sebab tengok asas dan kesediaan dia dah ada.

Cantik sangat dia bertudung....

No comments: