Saturday, September 22, 2012

HP, Epson, Canon printers

 Harini keluar dengan misi mencari printer. Di rumah ni ada printer cuma dah old version. Harga ink pun mahal. 2 set ink baru = printer baru.

Paling dekat dengan rumah, The MINES la. Memandangkan Aidil sekolah harini, kesian pulak kalau kami ber 4 je nak berjalan dan tinggalkan dia kat sekolah so... tunggu je la lepas Aidil sekolah baru la kite ke the mines yer.

Masa sampai kat the Mines tu, Sara terlelap dah dalam kereta. Nak kejutkan dia, puas bergaduh. Dengan tak cukup tidurnya, mula la dia buat perangai. Aduh..macam mana nak cari printer ni.

Sanpai kat Tingkat 4, tinjau sana tinjau sini...memang rasa sesangatla memerlukan printer baru daripada beli ink nye saje kan.

Main printers yang dijual, Canon, Epson dan HP.. rambang mata juga nak pilih.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Akhirnya, tak beli satu pun sebab Sara buat perangai.

Sekian..tk de informasi sangat.

No comments:

Our latest picture