Thursday, September 20, 2012

Mencari supplemen terbaik

Keterujaan dapat menambahkan stok susu membuatkan aku rasa kenapa aku tak kongsi benda ni dengan kawan-kawan? Padahal dah lama aku guna shaklee ni tapi sekarang baru nak share. Hopefully masih belum terlambat.

Aku tak pasti adakah ramai orang macam aku ni. Selalu berlegar-legar kat dalam guardians atau farmasi untuk cari supplement. Selalu confuse nak pilih yang mana terbaik untuk diri sendiri dan juga anak-anak especially. Selalu juga la beli vitamins c chewable for kids la, mutivitamins with lysine la supaya anakku especially yg abang, Aidil tu lebih selera makan.

Kenapa aku pilih Shaklee sebagai supplement untuk keluarga?
1. Always safe

Shaklee dah buat lebih daripada 80,000 ujian kualiti setiap tahun untuk pastikan keberkesanan dan ketulenan sebenar. Lebih 350 ujian juga untuk setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran bahaya.
Rujuk sini untuk details http://www.shaklee.com.my/eng/difference.asp

Sekarang ni banyak dalam akhbar pasal supplemen beracun la, dikesan campur bahan toksik la. Jadi hati-hati tau. Jangan mudah terpedaya dengan testimoni. Produk tradisional pun, kalau tak pasti, jangan main percaya dan beli je.. Lainla, nenek sendiri yang rebus daun kayu buat jamu...hehe

Shaklee ada sijik KKM yer dan juga sijil Halal.

2. Harga

Kalau tak tengok harga, memang la poket kempis. Cumanya Shaklee ni nampak mahal sebab satu botol ada banyak biji. Bila dibahagikan, harga Shaklee adalah kompetetif yer. Tak mahai mana pun yer. Contohnya vitamin C jenama Bla$$m$$e 90biji RM80, Kord$$ 60 biji RM70 tapi Shaklee 120biji baru RM92.50

So, murah tak?

3. Berkesan

Alhamdulillah berkesan dan boleh tengok kesannya dalam masa sebulan atau kurang daripada tu.
Lebih USD300 juta dilaburkan untuk scientific and clinical proof. Menggunakan bahan semulajadi yang paling pure and potent..aduhhh, melalut campur english bm aihh. Seb baik tk ckp jeponn juga.

Part ni memainkan peranan penting.  Poket kena tengok.
Contact saya untuk info lebih lanjut tentang Shaklee
SHAKLEE ID : 851431

1 comment:

Fauziah said...

yang... vit C shaklee 180 biji.

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.