Monday, January 10, 2011

Sakit Kepala/Headaches sebab makanan

Sakit kepalaku ini kadang menyerang kalau aku salah makan.
Kenapalah cafe kat sini sangatlah tk sedap. Cuba jual ikan bakar ke, sambal belacan ke.
Memang macam ni ke cafe yang dpt tender kat company besaq2. SBl ni kat company lama
pun sama jugak. Balik2 lauk yang sama...Nak kata murah..murah lagi kat terminal.
Uwek..uwek. Pagi td aku saja try susu Anmum utk breasfeeding mom. Segelas besar aku
habiskan. Ini mungkin juga penyebab sakit kepalaku. Tk berhenti berdenyut walaupun dah
2 kali ku telan paracetamol.
Tekak ni sejak semalam lagi dah kurang selesa. Badan pun rasa sejuk2. Adeh..dah la
mr husband keje mlm.
Pikir nak makan ape ek malam ni...nak beli utk budak je la. Tapi apa makanan yg budak2
senang makan, boleh makan sendiri??? Paling senang, aku rebus pasta je. BYk je stok.
Cuma susu tkde nk buat creamy pasta. Tomato base pasta aku tk suka bg anak2 makan sbb
belemoihhhh.
Aku rasa aku dah tkleh makan dahhh..uwekk..rasa nk muntah!
p/s:jgn misunderstood yer, aku tk pregnant!

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.