Monday, January 3, 2011

Tinggal 2 dalam pilihan utk tadika

Agh...kini hanya dua yg harus ku pilih.

1. English medium moderate islamic kindy-kenapa aku ckp moderate sebab tkde la kena pakai tudung ke, cuma ada kelas Iqra utk anak2. Sebulan fees termasuk Iqra RM210.. Enrolment fees RM780++for 1st semester.
Dekat dengan jalan nak ke Cyberjaya. Cikgu nampak yasashi tapi murid2 dah agak full. Cuma tinggal satu kekosongan. Cikgu boleh sediakan transport hantar ke taska sekarang ni RM30 je one way.Buku kurang menarik sebab buku2 ni aku rasa aku leh beli kat kedai buku biasa.
Uniform cantik.


2. English medium kindy-dekat dgn rumah aku tapi jauh dari jalan ke Cyberjaya. Cikgu2 nampak prihatin dengan budak2. Budak ramai tapi bahagi kepada 2 kelas. Ada pendidikan Islam tapi tkde Iqra. Fees RM180 monthly. Enrolment fees for a year RM1600++. Transport 2 ways RM50*mahaiwalaupun jaraknya sejengkal je. Mix culture. Ada taekwondo once a week. Every month ada activity.Cikgu tunjukkan kerja budak2 thn sebelum ni. Nampak cantik tersusun. Kat sini byk kena guna skill menulis.Cikgu byk gunakan buku kosong, suruh budak2 salin.
Uniform biasa2 je.

Aghhhhhhhhhhhhhhhhh..aku tensen.

No comments:

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.