Sunday, January 23, 2011

Home cooking

Home cooking
Setelah sekian lama aku tak masak betul2 utk my husband, weekend lepas 2 kali dinner
aku masak. Hehehe..menambah-nambah selera husband aku.
SUkanya aku tengok. Padahal nak kata aku masak special giler, tak jugak.
Sabtu--> nasi putih, kari daging dgn ubi, ayam masak kicap halia, sup cendawan ngan carrot,
         pancake.
Ahad-> Ayam madu, salad italian, sayur campur, agar-agar santan.
Bahagia nya boleh masak. Kalau aku boleh masak hari-hari tanpa gangguan sure, gemuk laki aku.
ahahaha...
Laki aku ckp, kalau aku masak, memang menambah-nambah dia makan..disitu agak membahayakan..
Heheh...camne ek??
Apa plan aku? Minggu ni azam nak prepare dinner. Sebab minggu ni husband keje siang. Kalo dia kerja
malam, dia tak sempat nk dinner kat rumah. Tapau je.
Ape plan harini ek? Ada dory fillet, ayam, minced chicken, carrot, potato.Itu jer.
Esok pagi kena kuar awal sikit la, pegi beli bhn mentah.
24/1/2011
Harini wat dory fillet sweet and sour, steamed potato and carrot with butterherbs,sardin.

No comments:

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.