Wednesday, November 3, 2010

Tokyo Disneyland

I really heart Disneyland. haha..dah tua-tua pun suka pegi Disneyland daaa...
   Last I went there during summer holiday in 2008. As we were going back to Malaysia for good after that, we really enjoyed our days in Tokyo Disney Resorts. A night in Sheraton Disneyland, had a surprise birthday celebration for my husband....
  Actually, just walking around in Disneyland could satisfy my. Now I know, why some Japanese bought the 'Annual Passport'... hahah.. no matter how many times you I go there, I will always heart to go there again!

  The reason why I wrote about this is that, I caught something in veetle tv that reminds me of Disneyland.

    Aku terdengar lagu theme disneyland actually.. aduh..rasa nak flashback je pegi balik nihon. Enjoy the moments. Sebab aku teringat masa aku kat Disneyland, masa nak balik tu aku ada berselisih faham ngan laki aku.. menyebabkan aku terpaksa jalan sorang-sorang kat Disneyland station tu. Sedeh giler.. aku dah lupa puncanya. menjadikan aku tak sempat nak beli omiyage(cenderamata) kat Disneyland. Dah la nak balik msia masa tu... HUhuh.. tak dapat nak bawa balik apa2. Teringinnya nak pergi tempat tu lagi bawa anak-anak.

   Aku obsessed sangat dengan Disneyland ni maybe sebab masa kecik2 aku selalu tengok banggumi yang tunjuk pegi jalan2 pastu baca majalah Jelita(mak aku punya) yang tulis psal jalan-jalan kat Disneyworld la.. So, aku memang sentiasa berfantasy akan sampai tempat itu suatu hari nanti. Ewahh...ngengada la pulak! Hopefully, one day aku akan sampai situ lagi.

No comments:

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.