Thursday, November 18, 2010

Kedai tutup sebab raya..

Akumasih lagi di opis. Jam kat PC ni dah tunjukkan pukul 19:31. Adeh laaaa... Awat aku lenguh-lenguh badan ni?? Hari lak aku tk bawak pumping set aku(bukan untuk exercise yerrrrr), terpaksa la menahan bengkak, sementara nak sampai rumah kul 830 satgi.

Harini patutnya aku kena p farmasi. Carik bekalan pill yang aku tak boleh miss setiap bulan tu. Hihihhhii....tau kan aper mende tu. Ni dah 2 hari aku miss.. aku terpaksa la cari afterpill juga untuk mencover kegiatan ku masa 2 hari lepas..hihiks. Buat-buat tak paham dah la yer!

Lapaq la pulak.. ada ke kedai makan yang buka dah? Kalau setakat McD ka, KFC ka.. uish, tak selera la pulak. Teringin nak p Hot Woks kat Bangi tu.. buka ke tak ekkkkk???? Tolong la buka, saya lapaq ni. takde nye orang nak bukak sebab ko sorang je lapar...oi.

No comments:

Our latest picture