Monday, November 1, 2010

OUting bersama Marlia

Ahad tu memandangkan husband ku kerja. Marlia dengan murah hatinya membawa aku keluar. Yey.. !!
Hari Ahad tu ada Grand Opening Spa Lebar Daun kepunyaan kawan aku masa sekolah dulu. Spa Lebar Daun ni dekat sangat dengan Jusco Equine. Ada deretan kedai-kedai seberang jalan Jusco. Spa Lebar Daun ni owner nya sama la dengan Restoran Chara Kampung. Pi la makan..sedap-sedap masakan kat situ. Tak rugi!
Dalam pukul 330 tu kami keluar. Aku dengan 3 orang anak, Marlia, husband dia, Syam dan 2 anak Marlia, Fatin dan Firdaus. Masa sempai Restoran Chara Kampung tu Erul tgh buat speech. Kat sebelah dia ada Wardiana. Laku sungguh yer. Raya haritu jumpa dia masa open house kedai Lina.
Makan.makan dan makan. Nak salam dengan Erul pun tak sempat, maklumla Madam kedai. sibuk la kan. HEhe. tahniah utk Erul. Gambar dia aku sempat snap tapi tk sampai hati nak share kat sini sbb ada gegar2 sikit. Tukang ambik gambar pun sibuk kendung anak..haha.
Hari Pink Sedonia kot haritu, aku and anak2 pun Pink, Marlia dan anak pun PInky...Tengokla, betapa ayunya anak2 pakai tudung ni.

No comments:

2022 i m back

 Woah... Dah berapa tahun tak update ni. Sayang pula kalau hilang. Nak attach gambar pon dah lupa. Camne ni.